Armia Cs <KLAN>

Armia Cs


#1 2007-06-25 10:58:38

xxxxx

Marszałek

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2007-05-30
Posty: 54
Punktów :   
WWW

de_dust2

Jeżeli chodzi o samo wykonanie to jest wyśmienite. Tekstury są identyczne jak w pierwszej części - czyli rewelka Mapa ma ciekawą architekturę, która pozwala obu drużynom co rundę wypróbowywać nowe zagrania taktyczne. Jeżeli się uprzeć i zacząć mozolnie liczyć to drużyna "złych" ma cztery główne drogi plus kilka odgałęzień co daje jakieś 7-8 możliwych dojść do bombsite'ów. Drużyna antyterrorystów ma bardzo dobre warunki do obrony tychże BS'ów. Jeżeli tylko będą chcieli go bronić to przy rushującej drużynie przeciwnej, rozgrywka może być bardzo dynamiczna. Właściwie to i tak jest dynamiczna - mapka pozwala na wykorzystanie całego arsenału broni. Przydaje się właściwie wszystko - snajperki, wszystkie karabiny, shotguny i granaty. De_dust2 został jakby stworzony do używania flashbangów. Masa zakrętów za którymi może czaić się wróg i niezbyt długie korytarze pozwalają oślepiać wrogów ile wlezie Nie znaczy to oczywiście, że rzucenie flesha jest równoznaczne z łatwym fragiem - na mapce jest dużo miejsc, za którymi można się skryć (w pewnym sensie raj dla kamperów). De_dust2 jak to zazwyczaj w mapkach defuse bywa, ma dwa bombsite'y. Zabezpieczenie pierwszego z nich to dla CT bardzo łatwe zadanie. Jednak niedługo po dojściu do drugiego, z wylotu korytarza wysypuje się grad fleshy, granatów i innych terrorystów Chyba, że zdołamy tych złych zajść z boku - jak sami widzicie możliwych taktyk jest multum.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.celuloidowo.pun.pl www.powstancy.pun.pl www.hamar.pun.pl www.hgbeproud.pun.pl www.naruto-shinobistory.pun.pl