Armia Cs
Specyfika mapy zasadniczo różni się od innych a to z powodu, że akcja toczy się na ... platformie wiertniczej. Na pierwszy rzut oka rozmiar jej jest nie wielki, jednak kiedy rozpoczniemy rozgrywkę jako CT nie wiadomo w którą stronę iść. Powierzchnia wewnątrz platformy jest zaskakująco duża, a Recsue Point jest tylko jeden. Przewody wentylacyjne pozwalają Terrorystom na szybkie dotarcie do miejsca startu VIPa oraz zajęcie pozycji w pomieszczeniach wewnątrz. Na powierzchni platformy również znajduje się kilka dogodnych miejsc, z których zabicie VIPa nie powinno być problemem.
Ograniczenie w wyborze arsenału jest chyba na korzyść CT, którzy mają do wyboru standardową i bardzo skuteczną broń jaką jest Colt m4 i Stayer. Mniejszy wybór broni dla T jest skompensowany początkową ogólna przewagą na mapie. Terroryści rodzą się praktycznie wszędzie.... i czas dotarcia do CT robiących jeszcze zakupy może być naprawdę krótki i rozstrzygający całą rundę.
Uwaga antyterrorystów powinna być skupiona przede wszystkim na ochronie VIPa, ponieważ jego śmierć oznacza porażkę CT, dopiero na drugim miejscu powinni uważać na wszystkie zakamarki, tunele, i otwory wentylacyjne, ponieważ wszędzie można się natknąć na przeciwnika (szczególnie gdy rodzą się na niższych poziomach).
Mapa pomimo małych rozmiarów jest dość skomplikowana a opinie na jej temat są podzielone. Wydaje mi się, że czegoś jej brakuje, np. drugiego Recsue Point'a gdzieś w dolnych poziomach jakaś łódź ratunkowa. Sądzę, że uatrakcyjniło by to grę. Większość graczy nie przepada za tą mapką, bo mimo niewielkich gabarytów trudno ja całą poznać.
Offline