Armia Cs <KLAN>

Armia Cs


#1 2007-06-25 10:50:33

xxxxx

Marszałek

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2007-05-30
Posty: 54
Punktów :   
WWW

as_highrise

Z powodu nowych przepisów imigracyjnych, które próbuje wprowadzić pewien prominentny kongresman, pewna środkowo-wschodnia organizacja terrorystyczna postanawia zaatakować jego dom i zabić niepasującego im polityka. Cała akcja rozgrywa się właśnie w domu kongresmana oraz na dachu tegoż budynku.

Zadaniem Counterów jest odeskortowanie żywego VIPa do lądowiska helikoptera na szczycie budynku. Dotrzeć tam mogą na kilka sposobów. Najbardziej cywilizowana metoda to wsiąść do windy i pojechać nią na dach. Ta droga jest bardzo skuteczna, szczególnie z dużą obstawą CT, ponieważ większość Terrorystów dostaje się do pomieszczeń linami zwisającymi z dachowych okien. Trudnym może jednak okazać się dotarcie do windy na dole, gdyż opuszczający się Terro lądują właśnie w pomieszczeniu gdzie znajduje się winda. Inne drogi do celu to owe zwisające liny. Znajdują się one w dwóch miejscach, po przeciwległych stronach budynku i wychodzą tuż obok lądowiska, które jest naszym celem. Szlak ten jest jednak najniebezpieczniejszy, ponieważ można się tam natknąć na dużą ilość szturmujących bandytów. Są jeszcze dwie możliwe do wyboru drogi, mianowicie dostanie się na dach klatkami schodowymi. Do jednej z nich możemy się dostać przechodząc przez salę kominkową i skręcając w lewo. Na jej końcu znajdujemy się przed zielonymi drzwiami prowadzącymi na dach. Druga możliwość to wydostanie się przez okno w gabinecie z komputerem do sąsiedniego budynku, a tam jedyna możliwa droga prowadzi nas schodami w okolice nieszczęsnego dachu, skąd kilkanaście metrów dzieli VIPa od upragnionej platformy lądowiska.

Terroryści muszą zrobić wszystko, aby zapobiec ucieczce nie odpowiadającego im kongresmana. Jednak muszą oni pamiętać, że ich zadaniem jest przeszukanie budynki i zabicie VIPa, a nie kampowanie na dachu, ponieważ wówczas gra jest nieciekawa i praktycznie bez sensu. Aby ułatwić sobie zadanie, T powinni na tyle szybko znaleźć się w budynku, aby odciąć część dróg ucieczki przez co mogą ograniczyć uwagę do pozostałych szlaków.

Mapa trochę przypomina mi mapkę Oilrig, z uwagi na to, że również posiada jeden Rescue Point. Powoduje to, że gra po krótkim czasie staje się monotonna.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hgbeproud.pun.pl www.hamar.pun.pl www.angelodemonio.pun.pl www.powstancy.pun.pl www.celuloidowo.pun.pl